mandag 26. desember 2011

Julaften 2011..


Nooo, da var atter en julaften ferdig, synes det er så trist når vi har passert 24 desember. Det er liksom noe magisk over den datoen, synes dere ikke? Det er selvfølgelig Nyttårsaften igjen, men den dagen er ikke like koselig på samme måte. Julaften er noe helt spesielt, jeg bare føler at alt det vakre ligger i luften denne dagen. Er i desember måned(med utenom deler av sommeren) at jeg er lykkeligst, desember representerer håp og drømmer for meg. Det er julepynt i gatene, muligens snø hvis jeg er heldig, mennesker i fine frakker og store skjerf. Alt dette sammen er mye av det som gjør at jeg kommer i den spesielle stemningen, det å se julen overalt. Derfor er det så trist når den er slutt, da forsvinner den spesielle følelsen også. Men igjen, det hadde kanskje ikke vært like spesielt hvis julen varte for lenge. Jeg har uansett hatt en flott jul, og gleder meg til neste år.





 Vi ser alltid masse koselige filmer i juletiden, som sikkert de fleste andre også gjør. Mamma hadde pyntet pent i år, så overalt var det julepynt, julegodt, juletrær og nisser som hang rundt omkring i stua.






Jeg fikk masse fint i år og, men fikk ikke tatt skikkelig bilde av noe av det - rett og slett fordi jeg forsatt venter på en kamera lader i posten. Jeg bestilte laderen den 12 desember og enda har den ikke kommet fram, så derfor har jeg tatt bilder med ipoden - og kvaliteten er derfor veldig dårlig. Men tok bilder av den fine jakken jeg fikk av Mamma, pinup kalender over som jeg fikk av min søster, og den vakre skjeen og de flotte dukene jeg fikk av Mormor og Morfar. Tok bilde av de andre gavene og, men bildekvaliteten ble for dårlig - så jeg legger heller ut bilde når jeg har fått kamera laderen i posten.

Hvis du lurer på hva jeg fikk, så kan jeg ramse det opp raskt under her:
 En jakke, en lue, pulsvarmere, flere bøker, flere filmer, lommelykt, en støvsuger (YEAY), håndkle, klær, masse godteri,
 et headset, en pinup kalender, et førstehjelpskitt, telysholdere, to skjerf, en sølvskje, flere duker, armbånd, håndkremer, to toalettvesker, et svært sengeteppe, en ekte dundyne, og selvfølgelig flere julekort.

Nå gleder jeg meg til Nyttårsaften, for da får vi flere gaver. Vi har en sånn tradisjon at vi også gir hverandre gaver på Nyttårsaften, så julegavene er enda ikke over. Woho!
Hva fikk dere da?










BabyDarling


 

1 kommentar: